Vi håber du finder vores produkter inspirerende og fristende.
Her vil vi kort gennemgå hvordan man laver en bestilling hos os.
Der er flere valgmuligheder – enten direkte gennem websitet eller email.
Før bestilling
Hvis du vil bestille og se priser på hjemmesiden, skal du være registreret hos os som erhvervskunde. Det er i øjeblikket kun muligt handle på hjemmesiden, hvis du repræsenterer et firma.
Du kan blive erhvervskunde ved at udfylde oprettelsesformularen nedenunder.
Så vil vi registrere dig i systemet og sende dit private login til bestillingssiden til din email.
Med dit eget login vil du selv kunne foretage bestillinger fremover.
Oprettelsesformular til erhvervskunde
Under bestilling
Når du har modtaget dit login fra os, så kan du gå direkte ind på “Din bestilling”, hvor du vil blive bedt om at logge ind, hvis du ikke allerede er det.
Herefter kan du klikke rundt til produkter hvor pris vil fremgå ud fra hvert produkt. Bestilling nemt gøres ved at klikke på prisen ud for det produkt, som du ønsker – så vil det blive tilføjet til din bestillingsliste.
Man kan efterfølgende justere antallet af varen på bestillingslisten ved at indtaste et nyt tal ud fra produktlinjen.
Når du er færdig med at vælge produkter, så klik på knappen “Afgiv bestilling”. Det vil tage dig videre til at udfylde adresseinformationer.
Hvis du har kommentarer til bestillingen, så kan de også udfyldes der.
Bestillingslisten vil altid være at finde i toppen af hver produktkategori og også under “Bestilling”.
Efter bestilling
Når bestillingen er sendt, vil du modtage vores ordrebekræftigelse.
Herefter kontakter vi jer for at høre hvor hurtigt I ønsker at få varerne frem – om det skal med post, luftfragt, søfragt eller andet. Som udgangspunkt vil vi altid sigte efter den fragtmulighed, som har færrest omkostninger for jer.
Fragt
Vores varer sendes fra Zimbabwe til Danmark, og kan derfra sendes videre til lande i Skandinavien eller i Europa. Af fragtmetoder har vi: POST, Luftfragt, Søfragt og i nogle tilfælde Container. Typisk vil vi foreslå POST til mindre ordre op til 15 kg. Medium ordre på 15 – 35-40 kg vil luftfragt være ideelt og de store ordre med stenfigurer og store olietøndedyr på 45 kg + vil blive sendt med søfragt.
Vær opmærksom på, at såvel luftfragtselskaber og søfragtselskaber bruger minimumsbeløb, så det er vi også nødt til at arbejde med. Derfor skal der være substans i ordren, for at den kan dække transportomkostningerne til luftfragt og søfragt. – Bestilling i god tid kan derfor anbefales, så der er tid til søfragt. Flere butikker vælger at gå sammen og dele fragtudgifterne til en søfragt.
Toldangivelsen til EU og Danmark er indtil videre en del af servicen til kunderne, men I skal påregne et mindre lufthavs / havnegebyr samt til transport fra ankomststedet i Danmark.
Bestilling på email
Du kan også handle ved at sende en email med din bestilling med varenumre og dine kontaktdetaljer og cvr nr. send email til: info@husetvedhavet.dk så bekræftiger vi med en ordrebekræftigelse eller kontakter dig, hvis vi har spørgsmål.